100% äkta varor direkt från officiell tillverkare

Köpevillkor – WopaPop

1. Allmänt

Dessa köpevillkor gäller mellan dig som kund och Rebecca Seiron AB, organisationsnummer 559375-1901, nedan kallat WopaPop, när du handlar via webbplatsen.


Genom att genomföra ett köp godkänner du dessa villkor. WopaPop reserverar sig för eventuella tryckfel, prisändringar och slutförsäljning.

2. Beställning

När du genomför en beställning får du en orderbekräftelse via e-post.
Om något är fel i beställningen bör du omedelbart kontakta vår kundtjänst på info@wopapop.se.


Avtal om köp ingås först när WopaPop bekräftar beställningen via e-post.

3. Priser och betalning

Samtliga priser anges i svenska kronor (SEK) inklusive moms.
Eventuella fraktkostnader tillkommer och anges i kassan innan köpet slutförs.

Betalning sker via de betalningsalternativ som erbjuds i webbutiken, t.ex. kortbetalning, Swish, faktura eller delbetalning via betalpartner (t.ex. Klarna, Stripe eller liknande).
Vid betalning via faktura gäller respektive betalpartners villkor.

4. Leverans

Normal leveranstid är 1–3 arbetsdagar inom Sverige, om inte annat anges. Är produkten en beställningsvara anges beräknat leveransdatum på var produkt.

Om varan är tillfälligt slut kontaktar vi dig för att meddela ny leveranstid, alternativ produkt eller återbetalning.
WopaPop ansvarar inte för förseningar orsakade av fraktbolag eller om kunden uppgett felaktiga uppgifter.

5. Frakt

Fraktkostnaden anges i kassan innan betalning.
Fri frakt kan erbjudas vid kampanjer eller vid köp över ett visst belopp – se aktuell information på webbplatsen.

6. Ångerrätt och retur

Som konsument har du 14 dagars ångerrätt enligt Distansavtalslagen.
Ångerfristen börjar löpa från den dag du mottagit varan.
För att utnyttja ångerrätten kontaktar du WopaPop på info@wopapop.se och anger ordernummer samt att du vill returnera varan.

Varan ska returneras i oanvänt skick, i originalförpackning.
Kunden står för returfrakten om inte varan är felaktig eller skadad vid leverans.
Återbetalning sker inom 14 dagar från det att vi mottagit och godkänt returen.

Blind box är helt undantagen från retur om lådan har öppnats.

Alla returer granskas noggrant, eventuella bedrägeriförsök polisanmäls.

7. Reklamation och felaktig vara

Om du mottagit en felaktig eller skadad vara har du rätt att reklamera enligt Konsumentköplagen.
Kontakta kundtjänst så snart felet upptäcks, dock senast inom skälig tid (normalt 2 månader).
Vid godkänd reklamation står WopaPop för returfrakten och erbjuder ersättning, reparation eller ny vara.

8. Ej uthämtade paket

Om du inte hämtar ut ditt paket debiteras du en avgift (f.n. 150 kr) för att täcka frakt och hanteringskostnader.

9. Personuppgifter (GDPR)

Rebecca Seiron AB är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter.
Uppgifterna används för att hantera beställningar, betalningar och leveranser samt för kundservice.
Vi behandlar dina uppgifter enligt gällande dataskyddslagstiftning.
Mer information finns i vår integritetspolicy.

10. Force majeure

WopaPop ansvarar inte för förseningar eller skador som orsakas av omständigheter utanför vår kontroll (t.ex. naturkatastrofer, strejker, krig eller myndighetsbeslut).

11. Tvist

Tvister löses i första hand genom kontakt med WopaPops kundtjänst.
Om vi inte kommer överens kan du vända dig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) eller via EU:s onlineplattform för tvistlösning: https://ec.europa.eu/odr
.
Svensk lag gäller för dessa villkor.